Selvevaluering – Opfølgning og Midtvejsevaluering af studerende på 6.semester. H56 grønt team Navn: Dato: Læringsudbytte Læring i praksis Kan udvise ansvarlighed ud fra en forståelse for og identifikation af egne læreprocesser og udviklingsbehov (k) Kan anvende forskellige studiemetoder i tilrettelæggelse af egen læring samt herunder indgå i forpligtende samarbejde med andre Har viden om og kan analysere på baggrund af videnskabsteori, forskningsmetode og modeller til evaluering, kvalitetssikring og -udvikling, samt relatere denne viden til forsknings- og udviklingsarbejde i professionspraksis i en konkret praksis (v) Hvad har jeg lært, og hvor ser jeg mig selv her og nu?: Læringsudbytte Klinisk beslutningstagen Kan anvende, vurdere og formidle sygeplejefaglige interventioner i stabile, akutte og komplekse pleje- og behandlingsforløb samt i forebyggende, rehabiliterende og/eller pallierende forløb (f) Kan anvende, vurdere og formidle klinisk beslutningstagen ud fra forskellige former for viden i samspil med patient og borger til systematisk at observere, diagnosticere, vurdere, prioritere, lede, koordinere, evaluere, dokumentere og justere sygepleje på individ-, gruppe- og samfundsniveau (f) Kan selvstændigt håndtere teknologier i udførelse og udvikling af pleje, omsorg og behandling i konkret praksis (k) Kan selvstændigt håndtere organisering, vurdering, justering og dokumentation af pleje- og behandlingsforløb i samspil med patient og borger på tværs af professioner, sektorer og institutioner i det hele sundhedsvæsen relateret til konkret praksis (f) Kan indgå empatisk, etisk og refleksivt i sygeplejesituationer og patient/borger situationer præget af forskellige kulturelle, professionsmæssige, politiske, økonomiske og samfundsmæssige perspektiver, samt intervenere inden for rammerne af gældende kodeks og lovgivning nationalt og internationalt i konkret praksis (f) Har viden om og kan analysere egen professionsudøvelse samt egen professions opgaver og ansvarsområder i en konkret praksis i et organisatorisk, administrativt og samfundsmæssigt perspektiv i forhold til at være aktør i det hele sundhedsvæsen (v) Har viden om og kan analysere prioriteringer af professionsfaglige indsatser i en konkret praksis under de givne rammebetingelser i sundhedsvæsenet (v) Kan håndtere og integrere national og international praksis-, udviklings- og forskningsviden i argumentation for og refleksion over sygepleje i konkret praksis (k) Hvad har jeg lært, og hvor ser jeg mig selv her og nu?: 29-07-2021 1
Download PDF fil