Fjernjustering Til patienter og pårørende Vælg farve Fjernjustering af høreapparater Krav • Hvis du har svært ved at komme ind på OUH (fx bor langt væk) • At der er en speciel situation, hvor det er vigtigt at justere på denne måde Er din mobil kompatibel? Hvis du har brug for at tjekke, om din mobil er kompatibel, kan du tjekke det på disse sider: • Widex: https://www.widex.pro/en/support/remote-care-app-compatibility • Resound: https://www.resound.com/da/help/compatibility • Signia: https://www.signia-hearing.dk/signia-app/ • Oticon: https://www.oticon.com/support/compatibility • Phonak: https://www.phonak.com/com/en/support/product-support/compatibility.html Før justeringen Når du skal deltage til fjernjustering, er det vigtigt, at der bliver forberedt nogle ting på forhånd - på den måde undgår vi at støde på problemer under justeringen. • Mobilen skal være fuldt opladet eller være tilsluttet en oplader. • Sørg for at høreapparaterne har helt nye batterier i (hvis der bruges genopladelige høreapparater, skal de genoplades fuldt inden fjernjusteringen). • Sørg for, at du har skiftet filter og propper inden justeringen starter. • Husk at sidde et sted, hvor der ikke er støj og udefrakommende lyde. • Tænd for Bluetooth på din mobil og sørg for, at høreapparaterne er parret og tilsluttet. • Sørg for, at mobilen har en stabil internetforbindelse. • Hvis du har Widex-apparater, skal "Widex Remote Link" halsbåndet være tændt og tilsluttet. • Hvis du har Oticon-apparater, skal du sørge for, at der er forbindelse fra høreapparaterne til din smartphone. • Hertil skal du åbne for "Oticon RemoteCare" appen og logge ind med din e-mail. • Det er vigtigt, at du benytter samme e-mail, som den du har informeret hørespecialisten om. Vi opfordrer til, at I ved spørgsmål og lignende, kontakter os pr. sikker mail via www.ouh.dk/odef Odense Universitetshospital Høreklinikken Tlf. 65 41 25 36 Mail via e-Boks på www.ouh.dk/odef Læs mere om afdelingen på www.ouh.dk/hoere x 1/1 Materiale nr: 155147 28.01.2021
Print
Download PDF fil