KOM GODT I GANG Kom godt fra start med din nye SMARTalarm Du kan slå alarmen til og fra med fjernbetjening, alarmchip eller G4S SMARTalarm app. Når du går ind i din bolig, som er sikret med en alarm, bipper alarmen. Det betyder, at dit hus er sikkert, og minder dig om, at slå alarmen fra. Har du brug for yderligere hjælp, kan du ringe til os på telefon 70 33 00 40. Aktiverer du alarmen ved en fejl, slår du alarmen fra. Lyser panel/fjernbetjening grønt når du trykkerpå på klokkeikonet, betyder det, at alarmen er afmeldt på kontrolcentralen. Du er velkommen til, at ringe til kontrolcentralen på telefon 70 33 44 55 - oplys kodeord. OBS Det er en fordel at oprette G4S kundeservice og kontrolcentral i din telefon. Sådan bruger du en alarmchip på panelet Slå alarmen til Tilkobler alle anlæggets enheder. Slå dag-tilkobling til Tilkobler alle enheder, som er indstillet til ’dag’. Slå nat-tilkobling til Tilkobler alle enheder, som er indstillet til ’nat’. SOS (tilkaldealarm) Hold knappen inde i 5 sekunder. Sirenen lyder. Du bliver kontaktet af kontrolcentralen. Chiplæser Slå alarmen fra (RFID) • Med kode på betjeningspanelet. Tast koden bekræft med V (flueben) • Med alarmchip og kode. Tast koden og bekræft med alarmchip foran chiplæser (RFID) • Med alarmchip uden kode. Hold alarmchippen foran chiplæser (RFID) Når alarmchip-læseren lyser grønt, er alarmen slået fra. Du kan fjerne koden på din(e) alarmchip under ’enheder’. Du kan ændre betjeningspanel-koden under din brugerprofil. Se flere muligheder på næste side.
Download PDF fil