Der er højtbegavede børn på alle skoler. De har altid været der, de er i langt de fleste klasser, og der skal fortsat være plads til dem i vores skolefællesskaber. 1-2-3 Differentiering giver læreren mulighed for at gennemføre differentieret undervisning, der udfordrer alle elever – også de højtbegavede. 1-2-3-bøgernes færdige forløb gør det overskueligt og nemt at gøre en faglig forskel for hele klassen.

I 1-2-3 Differentiering – MATEMATIK er der differentierede forløb om Chance, sandsynlighed og risiko, Konstruktion og kommunikation om polygonformer og Budget og økonomi. 1-2-3-bøgerne giver læreren mulighed for at gennemføre differentieret undervisning, der udfordrer alle elever i klassen – på en nem og overskuelig måde.

Læs mere her

Side 1

Xxxxxxxxxx Diffe 1 re -2 n n - t t 3 i i e e r r i i n n g g Ri kke Ch h r r i i s s t t e e n n s s e e n n o o g g K K e e n n e n t e h th W W es e t s e t r e b r e b r e g- rg C - h C ri h s r t i e s n te se n n sen 4 .-6 6 . . k k l l a a s s s s e e Matematik K on n k k r r e e t t e e f f o o r r lø lø b b ti t l i h l e h l e e le kl k a l s a s s e s n en m me e d d f f o o k k u u s s p p å å h h ø ø jt j b t e b g e a g v a e v d e e d e e le e v le r ver Dan n s s k k P P s s y y k k o o l l o o g g is is k k F F o o rl r a la g g

    ...