Læs i dette nummer af Electra:
TEMA Markedsføring
Tilfredse kunder er den bedste reklame
Godt håndværk er ifølge eksperter mindst lige så effektivt som annoncer og hjemmesider, når det gælder om at kapre nye kunder.
Branding er andet end Nike og Coca-Cola
Både store og små installationsvirksomheder kan med fordel forsøge at opbygge en særlig ”identitet” for virksomheden i forholdet til kunderne.
Det er vidt forskelligt, hvordan installationsvirksomhederne markedsfører sig selv. Bliv inspireret af, hvordan andre løser opgaven.
En sjusket hjemmeside er værre end ingenting
Den digitale verden er vigtig i markedsføringen af en installationsvirksomhed. Men man skal vide, hvad man vil signalere, inden porten til internettet åbnes.
Værktøjer der trækker kunder til
I TEKNIQs servicebutik kan du finde en række forskellige tilbud, som kan hjælpe dig med at markedsføre din virksomhed.
2013 ser ud til at blive endnu et skæbneår for installationsbranchen. Vi har fået grossister og producenter til at vurdere, hvad de kommende måneder vil byde på.
Skærpede regler kan koste installatører dyrt
Grænsen mellem underentrepriser og arbejdsudleje rykkes. Det betyder, at danske virksomheder oftere risikerer at skulle betale ”arbejdsudlejeskat”.
Akutjobordning kræver nytænkning
Regeringens akutjobordning har fået en lunken modtagelse af TEKNIQs medlemmer. Og skal ordningen have effekt, kræver det en ændring af branchens rekrutteringsvaner.
LED-teknologien er for alvor begyndt at sætte sit præg på bybilledet i hovedstaden. Electra tog med på den helt store LED-rundtur i København.
Installatørerne er blevet bedre til at forholde sig til de 16 krav til systematisk kvalitetssikring, men der er stadig plads til forbedring, lyder det fra TEKNIQ Kvalitet.
IBI giver frihed til handicappede børn
De intelligente bygningsinstallationer spiller en vigtig rolle i hverdagen for både børn og ansatte på Geelsgårdskolen i Virum.